Identificering af kundernes behov og ønsker
Mapping af kunderejsen
Kundetilfredshedsundersøgelser herunder opbygning, indsamling og udarbejdelse af opfølgningsplaner. Ved større analyser anvendes samarbejdspartnere
Udarbejdelse og eksekvering af kundekommunikation herunder nyhedsmails, flyers, o.lign.
Taktiske permission-tiltag
Event håndtering fra A-Z - Eksempelvis Gå-hjem-møder, seminarer, firmafester, workshops
o.m.a.
Mer- og krydssalg kan være en effektiv måde at øge indtjeningen og samtidig forbedre kundetilfredsheden. For at implementere mer- og krydssalg i virksomhedens salgsstrategi, er det vigtigt, at forstå kundernes behov, ønsker og adfærd.
Har I brug for hjælp til at kortlægge jeres kunders behov, forbedre eller udvikle diverse kunderejser, udarbejde tilpassede tilbud/ aktiviteter der konverterer, indsamle flere permissions eller lignende?
Kontakt mig i dag for en snak om hvordan jeg kan hjælpe jeres virksomhed.